Beard Brothers, un exemplu adecvat de responsabilitate civica

10646896_343719085794087_1038528884138243489_n
De aproape un an, in peisajul clujean si-a facut aparitia un ONG care ne indeamna pe toti sa fim mai buni, demarand o serie de campanii menite sa responsabilizeze societatea in care traim si sa ii ajute pe cei care au nevoie de sustinere. Pentru ca se apropie aniversarea lor si sunt pe punctul de a lansa o noua campanie, i-am luat un interviu presedintelui ONG-ului Beard Brothers, Cornel Marian Hoza.

powered by Andreea Popescu#DISPERSIE.ro

  1. Ce înseamnă Beard Brothers și cum a luat naștere conceptul?1911785_272615096237820_1818876885_n

Beard Brothers s-a nasut ca o nevoie a unui grup de prieteni de a schimba ceva in jurul lor. Desi la inceput nu stiam cum anume concret vom face asta, pe parcurs lucrurile au devenit tot mai clare pana am ajuns in momentul in care stim exact ce avem de facut. Beard Brothers este un O.N.G. sau cum preferam noi sa ii spunem N.C.- O.N.G. ( Organizatie Non-Guvernamentala Non Conformista) care incearca sa schimbe mentalitati, sa se implice social si a ajute cat mai multi oameni.

  1. Câte proiecte/campanii ați inițiat până acum ? Care este proiectul care vă este cel mai drag?

Pana in momentul de fata am avut 5 campanii mari, plus multe campanii satelit celor mari. Pe data de 1 octombrie lansam Campania 6 si anume Beards In Schools care are ca scop strangere de fonduri pentru achizitionarea de rechizite pentru copiii care au nevoie si deplasarea prin scoli pentru a discuta despre importanta voluntariatului.

Nu putem spune ca ne este mai draga o camapanie decat alta, toate ne sunt dragi, avand in vedere ca ne-am implicat 100% in tot ce au insemnat ele!

  1. Care este profilul unui membru Beard Brothers? Primiti doar persoane cu barbă?

Un pontential membru B.B. trebuie sa aiba barba bineinteles, desi avem o exceptie in grup si anume o persoana de sex feminin. Pe langa barba acel om trebuie sa inteleaga conceptul si convingerile noastre, trebuie sa fie un om care e dispus sa isi sacrifice timp si alte resurse pentru indeplinirea obiectivelor noastre. Ca sa devii membru B.B. trebuie sa treci printr-un proces destul de lung si anume in prima faza va participa la un interviu cu minim 5 membrii dim board-ul de administratie B.B. dupa care urmeaza o perioada de proba de minim 3 luni in care actiunile si implicarea respectivului vor fi monitorizate.

  1. “Catch a SMILE day”, o campanie prin care provocați oamenii să fie 10526042_325629860936343_1130331519704627473_nmai buni, campanie care a depășit granițele României. Care este feedback-ul vostru în urma acestei campanie? Au acceptat oamenii provocarea?

A fost camapania care a avut cea mai mare vizibilitate de pana  acum,  feedback-ul si implicarea oamenilor au fost mult peste masura asteptarilor noastre. Statisticile finale in urma acestei camapanii arata ca 11 orase din Romania si 6 din Europa au participat activ  in camapania noastra.

  1. Cât valorează bărbile voastre? Ați fi dispuși să renunțați la ele pentru o cauză caritabilă?

Nu cred ca putem cuantifica valoarea barbilor noastre si nu vad de ce am fi nevoiti sa renuntam la ele pentru o cauza caritabila sunt sigur ca putem gasi alternative pentru a ajuta.

10639568_352032591629403_7454424723413333883_n

6 Comments

Add Yours

Comments are closed.